Kurang Ajar Betul Cikgu.Jam 10 Pagi Kena Pergi Bilik Sukan.Apa Aku Lihat Benar2 MENYEDIHKAN !!! Rupa2nya…

| April 24, 2017 | 0 Comments

Kurang Ajar Betul Cikgu.Jam 10 Pagi Kena Pergi Bilik Sukan.Apa Aku Lihat Benar2 MENGEJUTKAN !!! Rupa2nya…| Assalamualaikum wahai semua pembaca..sebenarnya aku tidak pandai untuk bercerita tapi #siscuba.agar kisah aku ni sedikit sebanyak dapat mbuka mata anda semua agar berjaga jaga dengan setiap orang luar.

Sebelum itu aku nak kenalkan diri aku sebagai iman seorang pelajar di sebuah ipta.kisah aku ni bermula semasa menjadi pelajar stpm.mesti ramai yang tahu pasal pengasih atau ayat guna guna atau minyak guna guna..banyak sangat guna guna..hahaha..

Ok.aku mulakan cerita selepas putus cinta pertama aku tidak fikir untuk bercinta lagi.namun masa umur 19 aku mula rapat dengan seorangan lelaki yang jauh lebih berusia dari aku..rasa rasa masa itu umur dia dalam 27 tahun..dan aku gelarkan dia sebagai H. H ni sebenarnye jurulatih aku masa aku aktif dalam koko masa kat sekolah..masa tu aku dalam form 2 dan kami lost contact sampai lah aku jumpa dia balik pada umur aku 19 tahun. Bagi aku umur 19 tahun masih tak matang lagi2 bab cinta.

Pada satu hari aku dapat satu chat dari H ni melalui fb. Then aku layan dia macam biasa sebab aku kenal dia dan aku hormat dia sebab pernah memberi ilmu pada aku. Di pendekkan cerita kami bertukar no sebab aku tak selalu on fb dan dia pon bekerja dan sampai lah hari hari kami call dan chat si H ajak aku jumpa. Masa jumpa tu macam biasa kami borak macam abang adik dan si H mula menyalakan rokok depan aku.

Sebenarnya aku tak tau dia perokok dan aku memang tak suka lelaki merokok. Tengah borak borak dia mula cakap pasal perasaan dan menyatakan dia suka aku sejak dari dulu..dulu?means masa aku budak budak. Tak tau masok akal ke tak. Aku cuma senyum dan aku tukar topik dan masa tu jugak lah asap rokok dia terkena muka aku.

Selepas balik aku fikir fikir apa yang si H tu luahan aku ambik keputusan tak nak terima dia tapi dalam masa yang masa aku tiba tiba sayang dia sangat..entah kenapa..bile dah mula sayang aku batalkan niat untk menolak dia dan terima dia dengan harapan hubugan kami sampai ke peringkat yang halal.

Satu hari kami keluar si H kantoi dengan aku y dalam masej telifon dia banyak mesaj perempuan..bukan sorang tapi lebih. Aku rasa dalam 6 orang. Aku tanya dia dengan baik walau air mata dah nak gugur ni. Aia cakap hanya kawan. Kawan apa kalau mesej ada unsur lucah dan dia mengaku dia juga janji tak kan ulang dah. Mungkin aku bodoh sebab bagi peluang tapi hati aku sayang dia sangat sangat masa tu. Macam kalau dia mati aku pon akan mati.

Berbulan bulan dia masih tak ubah sikap dia yang player tu.aku kuatkan hati untuk tinggalkan dia tapi tak boleh. Bila gaduh aku termenung aku berangan pasal dia. Macam macam yang aku fikir. Alah swt maha berkuasa maha melihat satu hari keadaan aku makin lemah tak semangat tak arah hidup dan aku juga pernah bermimpi bersetubuh dengan si H di tempat yang kotor dan dalam mimpi tu aku tengok si H ada dua satu di depan aku dan satu di belakang aku dengan muka yang bengis selepas si H tinggalkan aku dengan alasan aku kongkong hidup dia untuk berkawan dengan perampuan lain.

Aku ada kawan bernama ita..hari minggu kami keluar sebab ita tak sanggup tengok keadaan aku yang tak bermaya dan aku mengaku solat aku masa tu tak atau ke mana hidup aku hilang punca. Bila ita dan aku keluar kami singgah ke rumah dia sebab dia cakap nak ambik barang,bila smapai di rumah ita ayah ita tegur aku. Ayah ita aku dah anggap macam ayah aku.ayah ita tengok aku macam aku ni bunuh orang dan ayah ita tanya keadaan aku jawapan aku hanya cakap yang aku tak berapa sihat.

Ayah ita mula cakap ada sesuatu yang pelik dalam diri aku dan ajak aku untuk scan tubuh aku di sini lah akau tahu segalanya. Aku bukan percaya sangat dengan bomoh bomoh ni tapi untuk jaga hati ayah ita yang risau dengan keadaan aku yang dia anggap macam anak dia aku turutkan juga..dan bomoh yang aku temui tu aku panggil dia cha.

Masa tengah cha scan aku dia tanya aku ada kekasih ke tak. Aku cakap ada tapi dah putus. Cha mula cakap yang aku terkena asap pengasih iaitu asap rokok. Aku tak ada kawan yang hisap rokok sebab aku sendiri tak suka rokok nak dekat dengan perokok lagi la aku tak nak. Cha mula bagitau ciri ciri fizikal orang yang buat aku dan aku terkejut sebab ciri ciri yang cha sebut 100% ciri ciri si H.

Macam mana cha tahu ciri si H sedangkan cha tak pernah tengok si H. Kalau fikir tak masok logik akal..cha terangkan yang aku terkena dari awal lagi tapi aku tak sedar dan asap itu untuk lemahkan aku dan tundukkan aku sebab si HAssalamualaikum wahai semua pembaca..sebenarnya aku tidak pandai untuk bercerita tapi #siscuba.agar kisah aku ni sedikit sebanyak dapat mbuka mata anda semua agar berjaga jaga dengan setiap orang luar.

Sebelum itu aku nak kenalkan diri aku sebagai iman seorang pelajar di sebuah ipta.kisah aku ni bermula semasa menjadi pelajar stpm.mesti ramai yang tahu pasal pengasih atau ayat guna guna atau minyak guna guna..banyak sangat guna guna..hahaha..

Ok.aku mulakan cerita selepas putus cinta pertama aku tidak fikir untuk bercinta lagi.namun masa umur 19 aku mula rapat dengan seorangan lelaki yang jauh lebih berusia dari aku..rasa rasa masa itu umur dia dalam 27 tahun..dan aku gelarkan dia sebagai H. H ni sebanarnye jurulatih aku masa aku aktif dalam koko masa kat sekolah..masa tu aku dalam form 2 dan kami lost contact sampai lah aku jumpa dia balik pada umur aku 19 tahun. Bagi aku umur 19 tahun masih tak matang lagi2 bab cinta.

Pada satu hari aku dapat satu chat dari H ni melalui fb. Then aku layan dia macam biasa sebab aku kenal dia dan aku hormat dia sebab pernah memberi ilmu pada aku. Di pendekkan cerita kami bertukar no sebab aku tak selalu on fb dan dia pon bekerja dan sampai lah hari hari kami call dan chat si H ajak aku jumpa. Masa jumpa tu macam biasa kami borak macam abang adik dan si H mula menyalakan rokok depan aku.

Sebenarnya aku tak tau dia perokok dan aku memang tak suka lelaki merokok. Tengah borak borak dia mula cakap pasal perasaan dan menyatakan dia suka aku sejak dari dulu..dulu?means masa aku budak budak. Tak tau masok akal ke tak. Aku cuma senyum dan aku tukar topik dan masa tu jugak lah asap rokok dia terkena muka aku.

Selepas balik aku fikir fikir apa yang si H tu luahan aku ambik keputusan tak nak terima dia tapi dalam masa yang masa aku tiba tiba sayang dia sangat..entah kenapa..bile dah mula sayang aku batalkan niat untk menolak dia dan terima dia dengan harapan hubugan kami sampai ke peringkat yang halal.

Satu hari kami keluar si H kantoi dengan aku y dalam masej telifon dia banyak mesaj perempuan..bukan sorang tapi lebih. Aku rasa dalam 6 orang. Aku tanya dia dengan baik walau air mata dah nak gugur ni. Aia cakap hanya kawan. Kawan apa kalau mesaj berunsur lucah dan dia mengaku dia juga janji tak kan ulang dah. Mungkin aku bodoh sebab bagi peluangkan tapi hati aku sayang dia sangat sangat masa tu. Macam kalau dia mati aku pon akan mati.

Berbulan bulan dia masih tak ubah sikap dia yang player tu.aku kuatkan hati untuk tinggalkan dia tapi tak boleh. Bila gaduh aku termenung aku berangan pasal dia. Macam macam yang aku fikir. Alah swt maha berkuasa maha melihat satu hari keadaan aku makin lemah tak semangat tak arah hidup dan aku juga pernah bermimpi bersetubuh dengan si H di tempat yang kotor dan dalam mimpi tu aku tengok si H ada dua satu di depan aku dan satu di belakang aku dengan muka yang bengis selepas si H tinggalkan aku dengan alasan aku kongkong hidup dia untuk berkawan dengan perampuan lain.

Aku ada kawan bernama ita..hari minggu kami keluar sebab ita tak sanggup tengok keadaan aku yang tak bermaya dan aku mengaku solat aku masa tu tak atau ke mana hidup aku hilang punca. Bila ita dan aku keluar kami singgah ke rumah dia sebab dia cakap nak ambik barang,bila smapai di rumah ita ayah ita tegur aku. Ayah ita aku dah anggap macam ayah aku.ayah ita tengok aku macam aku ni bunuh orang dan ayah ita tanya keadaan aku jawapan aku hanya cakap yang aku tak berapa sihat.

Ayah ita mula cakap ada sesuatu yang pelik dalam diri aku dan ajak aku untuk scan tubuh aku di sini lah akau tahu segalanya. Aku bukan percaya sangat dengan bomoh bomoh ni tapi untuk jaga hati ayah ita yang risau dengan keadaan aku yang dia anggap macam anak dia aku turutkan juga..dan bomoh yang aku temui tu aku panggil dia cha.

Masa tengah cha scan aku dia tanya aku ada kekasih ke tak. Aku cakap ada tapi dah putus. Cha mula cakap yang aku terkena asap pengasih iaitu asap rokok. Aku tak ada kawan yang hisap rokok sebab aku sendiri tak suka rokok nak dekat dengan perokok lagi la aku tak nak. Cha mula bagitau ciri ciri fizikal orang yang buat aku dan aku terkejut sebab ciri ciri yang cha sebut 100% ciri ciri si H.

Macam mana cha tahu ciri si H sedangkan cha tak pernah tengok si H. Kalau fikir tak masok logik akal..cha terangkan yang aku terkena dari awal lagi tapi aku tak sedar dan asap itu untuk lemahkan aku dan tundukkan aku sebab si H tahu aku bukan jenis yang akan suka orang dan untuk terima orang.setelah berubat aku macam sedar apa yang jadi semangat aku dah mula ok.hidup aku mula macam biasa.alhamdulillah. Aku tidak simpan sebarang demdam dengan si H dan aku maafkan dia walaupon dia dah hilang entah ke mana masa tu..

Sekarang aku dengar yang si H dah berkahwin dan bakal dapat cahaya mata..aku cuma mampu doa agar dia berubah dan bertaubat.

Samapai sini kisah aku..aku nasihatkan pada anda di luar sana sila berhati hati dengan setiap orang terutama kepada gadis gadis. Mungkin kisah aku biasa biasa dan tidak seram tapi kita perlu tahu bahawa bahaya dan bande bande syirik ini bila2 je akan sampai pada kita tanpa kita sedar.kalau boleh elakkan benda benda macam dan aku mohon maaf sebab kisah aku banyak yang love love ni tapi dari sini lah aku belajar dari pegalaman dan membuat aku lebih hati hati untuk kenal orang..sekian tahu aku bukan jenis yang akan suka orang dan untuk terima orang.setelah berubat aku macam sedar apa yang jadi semangat aku dah mula ok.hidup aku mula macam biasa.alhamdulillah. Aku tidak simpan sebarang demdam dengan si H dan aku maafkan dia walaupon dia dah hilang entah ke mana masa tu..

Sekarang aku dengar yang si H dah berkahwin dan bakal dapat cahaya mata..aku cuma mampu doa agar dia berubah dan bertaubat.

Samapai sini kisah aku..aku nasihatkan pada anda di luar sana sila berhati hati dengan setiap orang terutama kepada gadis gadis. Mungkin kisah aku biasa biasa dan tidak seram tapi kita perlu tahu bahawa bahaya dan bande bande syirik ini bila2 je akan sampai pada kita tanpa kita sedar.kalau boleh elakkan benda benda macam dan aku mohon maaf sebab kisah aku banyak yang love love ni tapi dari sini lah aku belajar dari pegalaman dan membuat aku lebih hati hati untuk kenal orang..sekian

Sumber : siscuba

P.S. 1 – Kantoi MENGANDUNG, Pelajar STPM Kongsi Kisah Buat ‘PROJEK’ Di Sekolah Yang Buat Ramai TERKEJUT !!!
P.S. 2 – [VIDEO] Tak Tahan Jadi Mangsa R0G0L Ayah Tiri. Gadis Gantung Diri Secara Live MENGGEMPARKAN Dunia !!!
P.S. 3 – “Mungkin Sebab Rupa Saya Sama Dengan Ibu” 4 Tahun Jadi KEKASIH Ayah…Ayah PUNCA Aku Hamil 6 Bulan !!!
P.S. 4 – Lepas Roomate Aku Keluar Jumpa Pakwe Malam Tu, Aku Terus Tido. Dalam Gelap Aku Rasa Ada Orang PEGANG Tangan Aku Dan…
P.S. 5 – “Kena Tunggu Bisul MASAK Baru PICIT” Doktor DEDAHKAN Amalan Tunggu Bisul “MASAK” Boleh BAHAYAKAN Kesihatan !!!

 

PALING POPULAR BULAN INI .. JOM BACA !!

Tags: , , ,

Category: misteri

About the Author ()

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *